Wirtualna Centrala Telefoniczna
OTX Virtual PBX
Wirtualna Centrala Telefoniczna to usługa telekomunikacyjna z funkcjonalnościami spotykanymi w klasycznych centralach abonenckich PBX. Usługa może w całości lub częściowo zastąpić istniejącą centralę telefoniczną dowolnej wielkości, a zarządzanie przez Internet zapewnia minimalny koszt wdrożenia oraz optymalny poziom kosztów miesięcznych. Usługa usprawni obieg informacji i pozwoli zarządzać połączeniami przychodzącymi i wychodzącymi w zaawansowany sposób.
Korzyści dla Twojej firmy:
- Oszczędność - redukcja kosztów operacyjnych firmy
- Małe wymagania sprzętowe - brak konieczności posiadania specjalistycznego sprzętu do obsługi centrali telefonicznej
- Zarządzanie przez Internet - scentralizowane zarządzanie wszystkimi funkcjonalnościami za pomocą łatwej w obsłudze strony www
- Elastyczność - dopasowanie do Twoich potrzeb – bezproblemowa zmiana liczby numerów
- Efektywność - usługa połączy nawet firmę wielooddziałową,
Możliwości usługi:
- odtwarzanie zapowiedzi głosowych w określonych godzinach,
- łatwa komunikacja w firmie dzięki skróconym numerom wewnętrznym,
- przełączanie rozmów przez pracowników,
- numer stacjonarny na biurku oraz w komórce,
- warunkowe przekierowania połączeń, gdy zajęte, nie odbiera,
- sprawne zarządzanie i obsługę połączeń przychodzących do firmy,
- wirtualny faks, umożliwiający wysyłanie i odbieranie faksów przez komputer,
- opcjonalne nagrywanie prowadzonych rozmów,
- opcjonalna numeracja ulgowa 080x