Wirtualna Centrala Telefoniczna

OTX Virtual PBX

Wirtualna Centrala Telefoniczna to usługa telekomunikacyjna z funkcjonalnościami spotykanymi w klasycznych centralach abonenckich PBX. Usługa może w całości lub częściowo zastąpić istniejącą centralę telefoniczną dowolnej wielkości, a zarządzanie przez Internet zapewnia minimalny koszt wdrożenia oraz optymalny poziom kosztów miesięcznych. Usługa usprawni obieg informacji i pozwoli zarządzać połączeniami przychodzącymi i wychodzącymi w zaawansowany sposób.

Korzyści dla Twojej firmy:

  • Oszczędność - redukcja kosztów operacyjnych firmy
  • Małe wymagania sprzętowe - brak konieczności posiadania specjalistycznego sprzętu do obsługi centrali telefonicznej
  • Zarządzanie przez Internet - scentralizowane zarządzanie wszystkimi funkcjonalnościami za pomocą łatwej w obsłudze strony www
  • Elastyczność - dopasowanie do Twoich potrzeb – bezproblemowa zmiana liczby numerów
  • Efektywność - usługa połączy nawet firmę wielooddziałową,

Możliwości usługi:

  • odtwarzanie zapowiedzi głosowych w określonych godzinach,
  • łatwa komunikacja w firmie dzięki skróconym numerom wewnętrznym,
  • przełączanie rozmów przez pracowników,
  • numer stacjonarny na biurku oraz w komórce,
  • warunkowe przekierowania połączeń, gdy zajęte, nie odbiera,
  • sprawne zarządzanie i obsługę połączeń przychodzących do firmy,
  • wirtualny faks, umożliwiający wysyłanie i odbieranie faksów przez komputer,
  • opcjonalne nagrywanie prowadzonych rozmów,
  • opcjonalna numeracja ulgowa 080x